

Tre jenter vant topptur med fullt utstyr fra Mammut og K2. Som en bonus ble Tiril Sjåstad Christiansen med, og hver deltaker fikk ta med en venninne. Seks deltakere, to guider og én kjendis dro ut for å oppleve rå norsk natur.
Achieved Media fikk oppdraget med å dokumentere hele kampanjen – fra butikken til fjelltoppen. Med et lite team på tre personer skulle vi fange både stillbilder og video i krevende terreng over to dager i fjellet, og én dag i butikk.
Utfordringen kom tidlig: Etter første dag ble én i crewet skadet, og vi måtte omorganisere raskt. Med én person ute, ble sekkene tyngre, beina stivere og arbeidsmengden større.
Løsningen? God planlegging, fleksibel rollefordeling og kreative teknikker. Vi jobbet med naturlig lys, håndholdt utstyr og dynamisk bevegelse for å fange både intimitet og storslått natur – uten å gå på kompromiss med kvalitet.
Prosjekt: Topptur - Isfjorden
Profil: Tiril Sjåstad Christiansen
Kunde: XXL og Klarna




