Dancer of the Year

bannerfinaltest-kopi.jpg

Vår sekundær virksomhet satser på å skape spesifisert treningstøy til dansere og neste helg er den første gangen vi introduserer vårt produkt til markedet. 

Vi har nemlig bestemt oss for å lansere kleskolleksjonen under DOTY (dancer of the year awards). Der skal vi fremme konseptet på en god måte, og få litt skitt under neglene da vi jobber på slagmarken. Det blir mye data og kreative jobber om dagen, så det skal bli godt å få jobbet litt fysisk i tillegg. 

Vi kommer til å benytte denne helgen til å skape store mengder innhold til markedsføring, slik vi gjør for andre, men denne gangen for oss selv. 

Det å drive et eget klesmerke gir oss den unike muligheten til å teste og feile på markedsføring. Vi kan gjøre alt det vi tror vil fungere uten å risikere økonomien til andre bedrifter, noe vi tror vil gi oss et konkurransefortrinn i fremtiden. 

Alt vi gjør har blitt testet igjennom forskjellige kanaler tidligere, men nå er det på tide å lære nye ting på nytt. I denne bransjen er man nødt til å holde ferdigheter oppdatert hvis man vil lykkes. Har du ikke noe å teste ut teknikkene dine på, så vil du ha store problemer med å forbedre deg, derfor satser vi i to retninger. 

Nå har det kommet en ny avkjøring og vi må dessverre takke for oss. Du hører mer når vi kommer tilbake på veien! Nå skal vi fylle tanken og teste de nye hjulene. 

Adios!

Achieved Media.